19 decembrie 2005

Pachetele







Şi ne-am dus dimineaţa devreme în Metro (nu întrebaţi ce oră, e indecentă, ora, nu întrebarea). Şi am colindat oraşul, după fructe, după cărţi, după plase (surprinzător, una din cele mai mari probleme, nu vroiam plase cu SC Macarena Impex pe ele). Şi am adunat totul ca nişte furnici la firmă. Şi încă ne-au rămas 2 milioane care vor fi investiţi tot în câteva pachete suplimentare. Am alcătuit 44 de pachete + 4 pachete alcătuite din elemente rămase din baxuri. De ce 44 şi nu 39, câţi copii? Pentru că în mare, baxurile de ciocolată, napolitane, batoane, etc, erau în această proporţie alcătuite. Pachetele suplimentare, nu vă faceţi probleme, merg tot la copii necăjiţi, am apelat la prieteni care să ne indice asemenea situaţii, aceştia vor apărea şi ei pe lista finală. Între timp, câteva poze cu pachetele. Mâine devreme mergem la Icland la grădiniţă şi şcoală, apoi în oraş. În Mureş ninge feeric, mâine 40 şi ceva de copii vor fi mai fericiţi datorită vouă!