18 decembrie 2005

Sugestie 1

Ideea este aşa:cu spiritul meu pragmatic le-aş lua mâncare(adevărată, nu pâine cu margarină), vitamine şi hăinuţe groase!

Dar copiii vor cu totul altceva decât îşi imaginează adulţii!Din ce am văzut eu la piticii prietenilor mei ei se bucură tare de dulciuri şi jucării, iar de suma asta se pot cumpăra chestii faine! Ar putea fiecare să primească o punguţă sau un rucsăcel cu dulciuri Kinder de exemplu şi ceva maşinuţe, sau păpuşele, de la caz la caz...sau în loc de maşină/păpuşă un joc gen "Nu te supăra frate","Piticot", sau puzzle cu piese mari şi temă de poveste(de ex, de la Clementoni cu diverse poveşti costă cam 124 mii - cel mai ieftin - şi arată f.bine şi în general prinde la copii-merge la unii de minim 4 ani!) Puzzle-urile sunt faine şi cele cu puţine piese nu costă mult, dar nici puţin. De Lego nu poate fi vorba, în România cel mai mic costă 3-4 sute de mii. Dar există piese pentru construit şi îmbinat din plastic,
colorate, le stimulează creativitatea, sunt voluminoase şi ambalate în săculeţi, găletuşe, cutii, etc.
Cărţile-foarte faine, dar scumpe! Iar copiii nestimulaţi în acest sens nu le apreciază şi nu se bucură! Dar când părinţii lor se luptă cu grijile zilnice, nu cred că seara au prea mult timp şi chef să le citească!Ar fi foarte fain să primească nişte cărţulii, dar repet: nu-i sigur că se vor bucura ei de cărţi!Deşi, totul are un început... Eu am dăruit cărţi copiilor de-a lungul timpului şi nu mi s-au părut foarte entuziasmaţi, cel puţin pe moment! Persist însă! Dulciuri ar trebui luate, deşi personal nu le agreez în dieta copiilor!Produsele Kinder mi se par ok şi dacă le puteţi lua direct de la distribuitorul zonal cred că ar putea fi mai ieftine... Pe de altă parte le puteţi lua diverse chestii dulci din cereale (nestle de ex....) care sunt mai sănătoase.... Există şi produse româneşti destul de bune, mai ales biscuiţi, şi mai puţin ciocolată. Oricând puteţi cumpăra fructe şi sucuri cu pai(astea îi distrează-suc cu pai-sunt ambalate în cutii de 200 ml de carton şi au un pai ataşat). Copiii mai vor:chupa-chups(bomboane pe băţ infecte, ambalate frumos, colorează super limba) şi chips cu surprize.
Din păcate jucăriile sunt destul de scumpe, dar în 15-20 lei noi se poate cumpăra ceva care să arate ok! Iar de restul dulciuri!Cam aşa ceva!
În pacheţel ar putea fi şi un moş de ciocolată(de ex. 75 gr. de la Heidi e cam 3,8 lei noi). Biscuiţi cu cremă de calitate-300 gr/pachet, ambalaţi fain cam 3,5 lei noi. Astea-s preţuri de la Billa, poate dacă se duc prietenii tăi la Metro e mai ieftin, nu ştiu...oricum peste tot e nebunie!

Cam astea au fost părerile mele... Spor să aveţi şi să-i bucuraţi pe copilaşi!